Saturday 8 September 2012

Bismillahhirahmanirahim.


ASSALAMUALAIKUM.


Dengan nama ALLAH yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang.



Ya Allah, sesungguhnya aku adalah hambaMu, anak kepada hambaMu, anak kepada hamba perempuanMu, ubun-ubunku di tanganMu, terlaksana ke atasku hukumanMu dan adil kehakimanMu terhadapku, aku memohon kepadaMu dengan setiap nama yang Engkau namakan dengannya diriMu, atau Engkau turunkan di dalam kitabMu, atau Engkau telah mengajarnya kepada seseorang daripada makhlukMu atau yang tersembunyi pada ilmu ghaib di sisiMu, jadikanlah Al-Quran penenang hatiku, cahaya di dadaku, penghapus kedukaanku dan penghilang kesusahanku.


Ya Allah, ya tuhan kami, sesungguhnya kami bermohon petunjuk (hidayah), nilai taqwa, hati yang mudah merasai kasihan belas dan bebas daripada belenggu keperluan kepada manusia.

 Ya Allah, ya tuhan kami, sinarilah hati kami dengan sinaran (cahaya) petunjuk hidayahMu, sebagaimana engkau sinari bumi ini dengan sinaran (cahaya) matahariMu. Selama- lamanya. Dengan rahmat kasih sayangMu, wahai tuhan yang Maha Luas limpahan rahmatNya.



Bismillahirahminirahim.

Okay lama sangat dah tak update blog ni, lamaaaaaaa sangat dah. And officially saya DAH DELETE SEMUA POST YANG LAMA LAMA LAMA DULU, atas sebab sebab tertentu. Okay mohon semua faham yea kenapa. .hihi, Haritu saya ada macam perasaan tiba tiba ‘eh rasa macam nak khawin lah’ hahaha taktahu lahh kenapa kan. And tiba tiba juga teringat pasal NIKAH KHITBAH. MasyaAllah , Allah dah sediakan semua yang terbaik untuk hamba Nya, Indah indah semuanya. Semua yang ada, untuk kesenangan kita. Untuk kebaikan kita. Dan jangan risau, hehe lepas Dian khawin tahun depan, siap jee majlis dian, saya dengan sepantas kilatnya akan jumpa abah dan cakap

“OKAY ABAH, TURN LILI PULAK YEA NAK KHAWIN”. hihi






No comments:

Post a Comment